BELATED BIRTHDAY GIFT


Krásný nedělní večer všem! 
Víkend už je bohužel ZASE u konce - já ho celý strávila se skautem na teambuildingové akci, kterou jsem si ale nad svoje očekávání náramně užila. Bohužel se s třídenní nepřítomností pojí i některé nepříjemnosti, a tudíž teď navečer musím rychle dohánět veškeré resty, které se mi nastřádaly. 
Ale rozhodla jsem se, že se s Vámi alespoň opožděně podělím dárek, který mi dala moje nejlepší kamarádka Anička teď v pátek k narozeninám. Abyste to dobře chápali, já narozeniny měla už před dvěmi měsíci a pár dny, ale dárek od Aničky prý neměli na e-shopu, kde ho objednávala, až doteď naskladněný. A upřímně? Takto nečekaně, o dva měsíce a přesně jeden den později, mi to udělalo asi tak milionkrát větší radost než kdyby mi ho dala v den samotných narozenin (kdy mi mimochodem už i tak připravila jedno z nejkrásnějších překvapení, co jsem kdy k narozeninám zažila). Ale abych přešla rovnou k věci - dostala jsem svoji vysněnou misku z pravého kokosu! Sice už jednu takovou doma mám, ale ta je spíš na menší svačinky, zato tato od Aničky je jako dělaná na moje gigantické porce snídaní. A navíc jsem ji dostala naprosto dokonale zabalenou spolu s exotickým ovocem - abych si prý mohla rovnou udělat nějakou smoothie bowl. 
Takže tímto ještě jednou děkuju Aničce za úžasný dárek a Vám přeji dobrou noc a plno sil do nového týdne!






Komentáře