HIGHLIGHTS FROM LAST THREE DAYS


Krásný středeční večer! Konečně jsem si zase našla chvilku, abych se po pár dnech ozvala. Mám toho teď strašně moc, povinnosti se na mě valí ze všech směrů, jak nezadržitelná lavina, a mám pocit, že to dneska dosáhlo vrcholu (jestli ne, tak mě zítra (ne)najdete někde zasypanou polomrtvou). Teď je osm večer, sedím v autobuse a od šesti ráno jsem stále ješzě nebyla doma. Ale nenechte se mýlit, nejedu autobusem směrem domů, právě naopak, jedu za přítelem do fitka si ještě rychle zacvičit, než nám tam v devět zavřou. Zítra mě čeká podobně bláznivý den a to ani nemluvím o začátku příštího týdne, protože jen při pomyšlení na zápočty, které píšu v pondělí a úterý, se mi chce zabořit hlavu ve stylu pštrosa do písku a zhruba do Vánoc z něj nevylézt. 

Ale dost už bylo stěžování, abych Vám také ukázala něco málo z toho příjemného, co jsem za posledních pár dní dělala, mám pro Vás pár střípků v podobě fotek.




V pondělí jsme si byli s přítelem jen rychle zacvičit, protože celkově jsme měli oba čas pouze dvě hodiny z celého dne. 



V úterý mi došel pohled od kamarádky z Frankfurtu - udělalo mi to úplně neskutečnou radost, protože tam byla jen na dva dny, ale stejně si na mě vzpomněla, stejně jako na každém jejím výletu za poslední dva měsíce. Jsem vděčná, že mám takového člověka okolo sebe a DĚKUJU <3.



Kancelář na dnešní brzké odpoledne - kavárna Mykitchen, kam si občas zajdu na nějakou dobrotu s sebou na cestu, ale dneska jsem tam porpvé zavítala si klasicky sednout na kafe. A musím tedy uznat, že to stálo za to!



Dala jsem si café latté s domácím lískooříškovo-rýžovým mlékem a raw perník a oboje bylo naprosto vynikající.


To by bylo pro dnešek všechno, já už se pomalu půjdu uložit ke spánku, mějte se krásně a budu se těšit (snad co nejdřív) u dalšího příspěvku!




Komentáře