LAST FOUR BUSY DAYS



~ hlavní foto z nedělního skautského výletu ~


Od neděle jsem se neozvala, což velice úzce souvisí s tím, že jsem se prakticky nezastavila. Od rána do večera jsem většinou nebyla doma, na nic jsem pořádně neměla čas a o tom, kolik hodin jsem (ne)naspala radši pomlčím. No, každopádně dneska jsem si konečně sedla k notebooku s tím, že ty čtyři poslední dny neaktivity napravím. A tak bych Vám je ráda, hezky jeden po druhém, ve zkratce shrnula.



NEDĚLE
Téměř celou neděli jsem strávila venku v přírodě na skautském výletě, který jsem organizovala. Jednalo se o akci zhruba pro padesát lidí, takže jsem z toho měla upřímně dost strach a nervy. Ale nakonec se výlet vyvedl nad očekávání a snad všichni, včetně mě v roli organizátora, si ho užili. Po výletě jsem s dobrým pocitem a tunou produktivní energie spěchala domů, abych se po celým dnu alespoň najedla, protože hned zrhuba za hodinku jsem zase musela odjíždět - na lekci. Teda, nejdřív to vypadalo, že se lekce možná konat nebude - aneb zákon schválnosti zapracoval, protože zrovna v den, kdy se na lekci rozhodla zajít kamarádka, se mi předem nenahlásil ani jeden jediný člověk, takže byla šance, že by tam byla jen ona sama. Nakonec ale moje už celkem "stálé" klientky nezklamaly a sešla se příjemná sestava pěti mladých holek, se kterými se mi lekce vedla jedna radost.  Potom jsem už jen jela domů, pokoušela se být produktivní v oblasti školy, ale bohužel jsem zřejmě veškerý příděl produktivity na tento den vyčerpala, takže přípravy asi po první čtvrthodině vystřídala postel.

~ západ sluníčka při jedné z cest na lekci ~


PONDĚLÍ
Většinu pondělka jsem strávila ve škole, kde na mě hned při první (tří-ho-di-no-vé!) přednášce padla taková únava z víkendu, že na moje zívání poměrně urážlivě upozornil přítomný vyučující, a to, prosím, rovnou dvakrát. Náladu do zbytku dne mi to poznamenalo přímo dokonale, a třešničku na dort přisadilo už jen poslední cvičení, kde jsem se po sedmi hodinách strávených ve škole už nebyla absolutně schopná soustředit a tudíž většinu probíraných příkladů vůbec nepochopila. Jedním ze světlých momentů dne ale byla večerní návštěva nového fitka s Adamem (přítelem (nejen na telefonu)), který ho objevil, že je jen pár set metrů od jeho domu. Nešlo sice o žádné velké prostory s desítkami špičkových strojů (který stejně neumím používat), ale všechno vybavení tam bylo nové, a hlavně jsme tam byli celou dobu jen my dva sami!


ÚTERÝ
Úterý shledávám jako další poměrně produktivní a úspěšný den do (ne moc obsáhlé) sbírky. Školu jsem naštěstí měla až na devátou, i když to samozřejmě neznamenalo, že bych se vyspala víc jak šest hodin. Většina předmětů ve škole ve mně sice probudila pocit, že osm let strávených na prestižním gymplu ještě neznamená, že se na vysoké nebudu cítit jako primitiv, ale aspoň jsem tam musela trpět jen pět hodin, což je nejmíň ze všech dní. Po škole jsem spěchala domů, kde na mě čekal balíček z ASOSu, který mi celý den hned zlepšil tak o tisíc procent. Potom rychle na doučování, odtam rovnou na lekci, která celý den završila jako opravdu úspěšný. Přestože jsem musela v půlce odběhnout na WC kvůli neskutečným křečím v břiše, tak to nadšení všech rekordních dvanácti účatsníků nijak nesnížilo, a já z lekce odcházela s vítězným pocitem (a to nejen kvůli tomu, že křece díkybohu během pár minut odezněly).


~ nejlepší zmrzlina Rawito - tentorkrát v příchuti vanilka a datle ~


STŘEDA
Dnešek byl taky poměrně náročný, ale už méně než dny předcházející. Zase se nesl ve znamení školy, doučování, ale naštětstí také krásného, téměř letního počasí, které jsem si patřičně užila procházkou na moji oblíbenou raw zmrzlinu. Těšila jsem se na další návštěvu nově objeveného fitka, ale bohužel Adam usnul, protože mu nebylo dobře, takže jsem se dneska rozhodla si zacvičit jen rychle večer doma. Výběr padl na Bikiny Body Guide od Kayly Itsines, který sice ze srdce nesnáším, protože po celou dobu cvičení vyžaduje obrovskou dávku sebepřekonávání, abych neskončila už po první minutě, ale za ten pocit a efekt potom to stojí. Pak jsem si už jen snědla večeři a plánuji si jít zavčas lehnout (haha), ať alespoň trochu doženu spánkový deficit, který se mi za poslední dny povedlo nasbírat. 

Takže dobrou noc, sladké sny (o nějaké dobré snídani) a zase někdy příště (snad dřív něž za čtyři dny) naviděnou! <3


Komentáře