NEW BEGINNINGS



Jsou to dva týdny, co jsem nastoupila do nové školy, dva týdny, za který jsem si stihla uvědomit, jak moc se toho změnilo, a to nejen nástupem na vysokou školu. Plno lidí říká, jak jsou studenstký léta na vysoké ty nejlepší v životě, a jak je to nový začátek něčeho mnohem lepšího. Já zatím nic ze zmíněného nepociťuju. Přijdu si zatím akorát lehce zmatená, v novým prostředí osamocená, snažící se marně skloubit všechno dohromady - školu, brigádu a tak. No, co Vám budu podívat, zas tak skvělý to NENÍ.
Ale jedno je jisté. Nástup do insituce s absolutně jiným systémem, než jsem byla doposud, těch krásných třináct let života, zvyklá, JE jakýmsi novým začátkem. A tak jsem se rozhodla tento nový začátek využít k něčemu převratnému. Jestli to doopravdy bude převratné, nebo jestli to zůstane u úvodního příspěvku, je zatím ve hvězdách. Jako tu svoji převratnost na počest novým začátkům jsem se rozhodla založit si BLOG - něco, co jsem vždycky chtěla, něco, co jsem si celou střední říkala, že s nástupem na vysokou udělám. A protože dětské sny se mají plnit, tak je tady. Můj, zatím silně amatérský, nedotažený, blog s právě jedním příspěvkem. A co bude dál? To zatím nikdo neví. Ale já bych si moc přála, aby jsem poprvé v životě u něčeho takového vydržela déle než právě jeden zoufalý večer, a tento blog spatřil jednoho krásného dne světlo světa. A tím myslím nejen toho mého, ale třeba i nějakého dalšího osamoceného jedince. 

Tak na ty nové začátky! <3

Komentáře