NO SCHOOL FRIDAY

~ dněšní obědové menu ve Forkys: quinoa se zeleninou, vařenou brokolicí a výbornou arašídovou omáčkou ~

Krásný večer všem! Já jsem dneškem už tak trochu započala víkend, protože pátky tento semestr naštěstí nemám žádnou školu. Nenechte se ale mýlit, rozhodně to ještě neznamená, že bych si vyspávala do oběda a celý den se jen válela doma, právě naopak. Vstávala jsem ještě dřív než ve většinu školního týdne, protože mám teď pravidelně v pátek na osmou ráno lekci. A k mému velkému nadšení se mi ani nepodařilo do těch šesti, na kdy jsme měla nastaveného budíka, spát v kuse. Pravidelně každou hodinu jsem se budila ze snů s katastrofickými scénáři, že jsem na lekci zaspala a přišla pozdě. Bohužel se mé noční můry málem staly skutečností, protože dostat se v Brně někam městskou hromadnou dopravou takto po ránu bez zpoždění, se nachází v kategorii sci-fi. Naštěstí jsem ale nakonec přišla včas a odvedla jednu z nejlepších lekcí za poslední dobu, hlavně díky tomu, že mi na ni přišlo celkem šestnáct lidí z možných patnácti (jedna paní měla bohužel nakonec smůlu, protože se už nevešela do sálu). Po lekci jsem se sešla s holkama ze skautu v útulné kavárně Mymika a strávila zde příjemné dvě hodinky povídáním o všem možném (čti: pomlouváním všech a všeho možného i nemožného) nad cappucinem a milkshakem - obojím z Nemléka <3. Pak jsem ještě prošla s jednou z kamarádek po obchodech a nakonec, už ale sama, zakempila v mém oblíbeném veganském bistru Forky's na jejich obědové meníčko. Tam se mi povedlo zvládnout vyřešit i několik povinností na notebooku a pak jsem se odtam vydala... no neuhodnete kam! Doučovat, pro změnu, aby se mi po tom náhodou jeden den nestýskalo. Zbytek dne jsem potom strávila s přítelem, po cestě k němu jsem se ale ještě stavila na rychlou svačinu do nově objeveného veganského obchůdku Healthy Delicacy na Mendláku - strašně ráda takhle v Brně zkouším nové možnosti, kde si můžu koupit jídlo beze strachu, že v tom bude něco, co nemůžu (aneb mé sklony k veganství jsou zapříčeněné zejména intolerancí laktózy, se kterou se už nějaký ten rok potýkám). 
Příspěvek teď už klasicky píšu večer z postele, takže se s Vámi teď s přáním vydatného spánku rozloučím a půjdu se ponořit do říše snů (pěvně věřím, že lepších než dnes v noci). Mějte se krásně a užijte si víkend plný sluníčka!

~ sladký pocit uspokojení po lekci, na kterou mi přišel historicky nejvyšší počet klientů 16/15  ~

~ odpolední svačinka z Healthy Delicacy: ovesné vločky s datlemi a avokádovo-čokoládovou pěnou~



Komentáře