SECRET OF RAW & TRY-TO-BE-SOCIAL EVENING


~ pokus o učení se nad zákuskem v kavárně Secret of raw ~


Dnes, zejména dopoledne, se mi moc věcí (spíš vůbec nic) nedařilo podle plánu. Školu jsem sice měla na devátou, ale hned po ránu se mi udělalo špatně a taky jsem poté málem nestihla autobus (ale abych to brala pozitivně, bezpochyby jsem aspoň trhla rekord v běhu z kopce od nás z domu na zastávku). Ve škole jsem nějak zvládla šest hodin výuky a pak, jak už u mě bývá ve čtvrtky zvykem, jsem se vydala doučovat. Skončila jsem okolo čtvrté odpoledne, a jelikož jsem měla v plánu zajít v pět na lekci, rozhodla jsem se zbývající čas strávit, po doposud ne zrovna vyvedeném dni, něčím příjemným. Jak už to u nás, asociálních introvertů, bývá, zašla jsem si SAMA do blízké kavárny Secret of raw na něco dobrého. Hned na první pohled mě zaujalo asi tak jedenáct z deseti vystavených zákusků a po dlouhém vybírání jsem se rozhodla pro zvýhodněnou nabídku raw sacher dortu spolu s cappucinem. V kavárně jsem strávila necelou hodinku, na obojím jsem neskutečně pochutnala, dokonce se mi povedlo být i lehce produktivní (a to nejen na úrovni chuťových buněk) a zvládla jsem si dodělat část zápisků do školy. Bohužel, zrovna ve chvíli, kdy jsem se chystala odejít na lekci, se mi vrátily bolesti břicha z rána, tentokrát ještě obohacené o závratě, takže jsem v půlce cesty na lekci zastavila na lavičce v parku, kde jsem se snažila na čerstvém vzduchu alespoň trochu vzpamatovat. Svoje plány na zbytek odpoledne jsem musela přehodnotit, protože lekci bych v tomto stavu zřejmě nezvládla, a po dlouhém rozmýšlení jsem se rozhodla, že překonám svoji asociální povahu, a zajdu se alespoň na chvíli podívat do hospody za svými novými spolužáky. V ten moment jsem ale ještě netušila, že se to nakonec obrátí v docela dost dobrý způsob strávení večera, a že se z té "chvilky" stane hodina, dvě až nakonec skoro tři. I když jsem vedle spolužáků popíjejících pivo usrkávám zeleného čaje asi docela vyčnívala, večer jsem si ke svému překvapení docela dost užila. Teď už ale ležím doma v posteli, protože nic se nesmí přehánět a já svou dávku společenskosti dnes vyplýtvala ještě na další týden dopředu. Takže zbývá jen popřát dobrou noc mně i Vám s přáním vydařenejšího rána než bylo to moje dnešní <3


~ i z mandlového mléka se dá udělat hezká kytička ~

~ raw sacher dort, aneb kdybych věděla, jak chutná normální zákusek s mléčným krémem, tak bych určitě nepoznala rozdíl  ~

Komentáře