SUNNY WEEKEND & AUTUMN TRIP


Víkend se nám už pomalu blíží ke konci, ale já bych si ho ještě ráda, dřív než nám zase začne pracovní týden plný povinností, zrekapitulovala v dnešním příspěvku. 




Většinu soboty jsem strávila venku v přírodě na výletě se skautem - konkrétně jsme se tentokrát vydaly do Rudického lomu a pak asi desetikilometrovou procházkou až téměř do Křtin. Vyšlo úplně nádherné podzimní počasí a celý den svítilo sluníčko, takže jsem si výlet docela užila. 


Jak můžete vidět na fotkách, nejkrásnější byl Rudický lom, na focení jako dělaný. O tom také vypovídá fakt, že jsme tam nebyly, i přes poměrně brzkou hodinu, samy. Společnost nám dělaly dvě skupinky fotografek a fotících se "modelek". Jedna se nastavovala do všemožných jógových pozic, někdy až akrobatických, se svým partnerem, zatímco druhá "modelka" to slunečné počasí vzala zřejmě dost vážně a postupně se na fotky svlékala, až skončila pouze v titěrném krajkovém spodním prádle s podvazky. Takže jsme měly, kromě krás přírody, postaráno i o poměrně silný kulturní zážitek (který snad u malých skautek nehraničil s traumatem).



Zbytek dne jsem strávila s přítelem, zašli jsme si do mexické restaurace Bastardo, kde jsem si dala své první pravé tacos, a vzápětí jestě burrito - oboje bylo nepopsatelně vynikající. Pak jsme si dali ještě zmrzku, přítel v mekáči, já ve Forky's, a zbytek večera strávili válením se u Netflixu. 
Dnes jsem toho moc zajímavého nedělala, spala jsem na moje poměry docela dlouho, třošku si poklidila a vesměs až do večerní lekce jen odpočívala. A protože nechci, aby se mi zopakoval zívací trapas z minulého týdne (viz jeden z minuých příspěvků), tak se už raději půjdu uložit ke spánku. 
Dobrou noc!





Komentáře