VERY LAZY SATURDAY

Moje dnešní sobota začala (paradoxně) poměrně aktivně. Vstávala jsem brzo, abych na devátou stihla dojet do fitka, kde vedu lekce indoor walkingu. Dneska se mi sice šešlo jen pět klientek, ale jako pořádný start dne to na mě i tak zafungovalo perfektně. Ale bohužel se mi ten potenciál z rána jaksi už nepodařilo využít ve zbytku dne. Prakticky s odchodem z fitka na mě padla pochmurná, lehce depkovitá, nálada, která se táhla během celého dne až doteď, do večera. Takže z mého plánu být celý den aktivní a produktivní, stihnout nachystat zítřejší skautský výlet, uklidit nepořádek, který se nastřádal za pracovní týden v pokoji, přepsat si zápisky do školy... no, tak nějak sešlo... Místo toho jsem velkou část dne strávila v posteli s notebookem, líným přepínám mezi facebookem, youtubem a instagramem, a až moc častými návštěvami lednice, které málokdy skončily u pouhého "podívám se, jestli tam něco není". 
Ale také jsem stihla jedno doučování matematiky (moje druhá brigáda), procházku k volbám, a jak si můžete všimnout na fotkách, večerní nákup v Tescu a Sportisimu. V Tescu jsem byla spíš jako pomocná síla táty při týdenním nákupu jídla pro celou naši pětičlennou rodinu, ale ve Sportisimu jsem ulovila svoje vysněné šusťáky, které plánuji nosit v zimě na cestu do fitka. (Je totiž mnohem praktičtější se do cvičebního oblečení obléct už doma, a v zimě na to hodit bundu a právě nějaké takové šusťáky, a pak se už na místě nezdržovat s převlíkáním.) 
Konec dnešního dne teď trávím opět doma, ale už konečně s trošku lepší náladou, a tudíž i produktivněji, doděláváním programu na zítřejší skautský výlet. Ale vzhledem k tomu, že se hodinová ručička už pomalu blíží k půlnoci, přestanu teď ťukat do počítače a radši se půjdu uložit ke spaní, protože zítra musím být ráno už po osmé na nádraží (tak ať tam místo mě nedojde zombík). Dobrou noc a sladké sny (bez zombíků) všem! <3

~ můj outfitek na nákupy v Tescu alá bezďák style ~

~ chystání programu na skaustký výlet na poslední chvíli - hra na přiřazování stromů ~

~ můj hlavní cíl dnešního nákupu: šusťáky adidas, který jsem ve Sportisimu obhlížela už asi rok, konečně přistály u mě doma <3 ~



Komentáře